شرح من از زندگی
شرح من از زندگی



((به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات دیگر دیدن فرمایید))



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت10:54---25 دی 1391

سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.
من که خوشم اومد از وبلاگت.
ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟
آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را
ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل
هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا



ADMIN DELLSEDA
ساعت9:44---7 دی 1391
سلامــــــــــــــــــــــــــ ـــ♥

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــم♥

آپــــــــــــــــــــــــــ ــم♥

آپـــــــــــــــــــــــــم ♥

آپــــــــــــــــــــــم♥

♥کلبه عشق♥

نظریادت نره♥

ممنون ـــــ♥

بای ــــــــ♥

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥

♥♥♥

♥♥









♥ ♥

♥ ♥

♥بای♥

♥بــــــای♥

♥بـــــــــــــای♥

♥ خدا نگهدار ♥

♥دوستت دارم♥

♥بــــــــــای♥

I ♥YOU

dellseda.lxb.ir



ADMIN DELLSEDA
ساعت11:02---16 آذر 1391
سلام آپم یه سری بزن


ADMIN DELLSEDA
ساعت21:12---15 آذر 1391
سلام.
1.ممنون از اینکه به وبم سرزدید.
2.ممنون از اینکه وبم را لینک کردید.
3.لطفا وبم را با نام ♥ڪلبـﮧ عشق♥ لینک کنید.
4.شما را نیز لینک کردم.
5.بازم بیاید سربزنید.
با تشکر مدیریت کلبه عشق...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 آذر 1398برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

مسعود
داریوش

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرح من از زندگی و آدرس rozegarman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





محبت
my love leo
فیس بوک فارسی
اسکله ناز چشات
๑۩۞۩๑اشعار رمانتیک๑۩۞۩๑
اشعار رمانتیک
+18
درهم
عشق اول و آخر من...
خرید اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH
تنهای شیطون
♥mano , khodam♥
♥ڪلبـﮧ عشق♥
lost memories
مهرش در آسمان دلم هرگز غروب نخواهد کرد
اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست
محفل دوستان
زندگی
شعر و عرفان
یک نفس تا خدا
حسرت دوری
وعشق صدای فاصله هاست
نردبانی برای نزدیکی به خدا
اشک غم
انیتا و لیلا خوشگله
کلبه تنهایی
عاشقانه
من *هنر*ایران*افتخار
قاصدک صورتی
پرسه های شیشه ای
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

سخنان کوروش کبیر
(( کشف خدا ))
(( عشق یعنی چه ؟؟؟ ))
(( میان خاطرم ))
(( دست یاری ))
(( روزهای با تو بودن ))
(( خدا کیست ))
(( نان بابا ))
(( خطای زمین ))
(( دل شوریده ))
((ممنونم))
(( مردان خدا ))
(( نمی دانم ... ))
(( امروز می خواهمت ))
(( پیری ))
(( بالا نشین ها و پایین نشین ها ))
(( قمار بزرگان ))
(( رفته ای اما هنوز ))

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 144
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 207814
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1